Wednesday, November 22, 2006

reacties

Volgens mij weten veel mensen nog steeds niet hoe je een reactie moet posten, vandaar hieronder een uitleg ;)

Als je wilt reageren klik je allereerst onder op 'reacties'. Nu kom je in een nieuw venster, waarin je links alle reacties ziet, en je rechts zelf een reactie kunt maken.
In het vak rechts kun je je reactie typen. Als je klaar bent kun je hieronder inloggen met je naam en wachtwoord. Als je deze niet hebt kun je 'anonymous' aanvinken. Tot slot klik je op 'Login and Publish'. Dit lijkt heel wat, maar uiteindelijk is het zo simpel als het maar kan ;)

5 Comments:

At 23 November, 2006 15:21, Blogger Francien said...

Ik weet het, ik weet het!

 
At 04 December, 2006 16:07, Anonymous Anonymous said...

aha


groetjes Geke

 
At 04 December, 2006 16:07, Anonymous Anonymous said...

wat waren de pepernoten zaterdag lekker
...

Geke-pepernoot

 
At 04 December, 2006 18:52, Blogger Theunis Sjoerd said...

absoluut

rinske zou (veel) foto's plaatsen, nog ff afwachten dus voor de rest ;)

 
At 04 December, 2006 18:53, Blogger Theunis Sjoerd said...

jij was er immers zelf ook bedenk ik me nu
dus weet je toch ook wel hoe de pepernoten smaakten?

 

Post a Comment

<< Home