Friday, March 02, 2007

Jeugdavond 10 maart

Dit mailtje is gestuurd aan iedereen van wie Rinske een mailadres had, heb je het niet gekregen, dan staat het hier :)

Hey allemaal!

10 maart hebben we weer jeugdavond, en we gaan dan naar Get The Point in Dokkum, een jongerendienst. Check hun filmpje op http://www.youtube.com/user/GTPDokkum,
duurt ongeveer 4 minuten en is echt lache!
Het begint om 19.30 uur, dus als we allemaal om
19.00 uur bij de Trochgong
zijn, halen we het wel. Wil je doorgeven per email of je komt? dan wachten we tot dat iedereen het is. Geef het ook door aan degene wiens emailadres hier niet bij staat.

Nou, ik lees het wel! Het duurt trouwens tot een uur of 22.00, dan hopen we weer bij de Trochgong te zijn.

Groetjes,
rinske

2 Comments:

At 02 March, 2007 14:54, Blogger Theunis Sjoerd said...

Spammerts :S

Het wordt tijd voor een SPAM-verificatie, zoals die ook op mijn site staat.

 
At 11 March, 2007 15:16, Blogger Francien said...

Yeah ik wil ook wel mee hoor. Of jullie komen eens even in Amsterdam, ook leuk. Nou aan het einde van deze maand kom ik weer effe naar Friesland, misschien zie ik een aantal van jullie dan wel!
Veel plezier, Groeten Francien

 

Post a Comment

<< Home